syskonkärlek<3<33<3<3<3<3

sitter och har smått damp, därför att min irriterande bror
har gömt min mobil någonstans på mitt rum!
och ni tänker säker nu att jag borde ringa till den för att hitta den, men
såklart så är den ju på ljudlöst, ännu mer irreterande!
men han tar väl fram den när kommer hem satte..
nu ska jag iallafall fortsätta att kolla på filmen jag
inte såg klart igår, den bästa sommaren, eller vad den heter, heheh
kalla mej efterblivenn men jag har faktiskt aldrig sett den förut,
och den var ju as kul, skriver mera senare, ciao! :*
aaw, sjukt gammal bild! saknar er flickor! <3
för er som undrar varför vi såg ut så, det var en stafett i skolan där man skulle
klä ut sej ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh gud vad jag saknar det där!!!

2012-02-29 @ 23:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0