Söndag

det går inte så värst bra att blogga för mej, men
jag skriver så ofta jag kan iallafall :)
I fredags gick jag i skolan på dan sen följde victor med mej hem
sen åkte vi till soffan för jag och projekt tjejorna skulle ha disco för
3orna ;) sen när de va slut åkte jag och victor hem till mej igen och
kolla på tv och åt lite godis och sånt, sen film sen åkte han hem :)
Igår skulle jag åkt till alborgen med tjejgruppen
men en timme innan typ blev det inställt så då följde jag med mamma
och pappa till Trödje för de va nån is/vinter fest där så dom åkte massa
fyrhjulingar och skotrar och tävlade o så, sen åkte jag hem, sen kom
victors mamma och syster och hämtade mej så åkte vi till sporcentrum
och kollade på victors innebandy match, sen fick vi skjuss hem till mej igen
och kolla på melodifestivalen och så, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0