Asså åååååååååååååh! :O

Har inte haft tid eller lust att blogga på jätte länge men
nu sitter jag är och hade så tråkigt som de bara går! :o
sur är jag oxå för att vi har profil i skolan men vi har vikarie och
vi har inte ett skit att göra, vikarien sitter bara tyst längst bak i rummet och läser tidningen :o
 men ändå så måste vi stanna kvar till klockan är halv fyra,
 Varför? bara för att slösa våran fridit elller? usch vad irriterad jag blir :o
och sen när vi har slutat ska jag träffa moa vid bussen och åka till stan och dansa,
känner mej inte särsklit taggad men de blir säkert bättre när jag kommer ditt och
sätter igång :) och nu så ska jag verkligen försöka att blogga oftare!
och nu när de blir vår och så så ska jag försöka börja knäppa lite bilder och så som jag kan ha på bloggen ;)

nu ska jag kolla om jag hittar någon bild på den här skoldatan ;P




gammla bilder! :D

Kommentarer
Postat av: ElinMattsson

haha söta bilder :D

2011-03-29 @ 15:19:31
URL: http://elinmattssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0