seg blogg :(

de lär va ganska tråkigt att läsa min blogg nu,
men när de väl e fint väder lär jag ju passa på att hitta på saker
och inte sitta vid datan! :)
Igår var vi ute med båten, jag, mamma, pappa och mormor&morfar :)
låg o sola och hade trevligt :) sen åkte vi hem, jag käka och fixa mej
sen kom elin och hämta upp mej också åkte vi in till stan på sommarkväll :)
träffade en massa saknade folk man inte sett på länge o.s.v :)
idag skulle jag också ha åkt båt men de blev inge bra väder så nu blir jag nog hemma,
och sen kommer victor när han har jobbat klart vid fem tror jag, saknar han jätte mycket,
har inte träffats sen söndag typ :(
men nu ska jag gå och borsta tänderna och klä på mej o.sv :D
min nya älsklingslåt tror jag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0