fy mej!

usch vad jag har bloggat lite nu!
men tar lite inlägg nu iaf :)
kom hem vid ett inatt efter att ha varit i Västerås på power bigmeet,
ett flygfält fullt med bilar, över 10 000 bilar var där igår, senare var det
crusing där på stan och så, åkte dit med mamma,pappa, victor, min morbror
och hans fru i deras raggarbil ;) knäppte även en hel del bilder, men istället för
att sitta och lägga in alla gjorta jag ett bild spel med några av bilarna, första gången
faktiskt ;)
usch vad jag har bloggat lite nu!
men tar lite inlägg nu iaf :)
kom hem vid ett inatt efter att ha varit i Västerås på power bigmeet,
ett flygfält fullt med bilar, över 10 000 bilar var där igår, senare var det
crusing där på stan och så, åkte dit med mamma,pappa, victor, min morbror
och hans fru i deras raggarbil ;) knäppte även en hel del bilder, men istället för
att sitta och lägga in alla gjorde jag ett bildspel med några av bilarna, första gången
faktiskt ;)
btw. fan va de börja åska! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0