-

Precis som jag misstänkte i onsdags,
så fick jag såklart magsjuka, så har legat i två dar nu, men har
varit ganska pigg idag! nu, dom senaste timmarna har jag suttit med en blogg
design till mej själv, fast nu blev jag för trött för att orka hålla på nå mer så
nu ska jag slå igen datan och sova! och Imorgon får jag träffa min älskade victor som jag
inte har träffat på hur länge som helst känns de som!
Godnatt! :)
Hehe, skälet till att jag ofta lägger in random bilder är att jag tycker de känns så tråkigt
annars, det är skälet ;)

Kommentarer
Postat av: svenska foki :)

Älskar din blogg, läser varje dag! (:

Superfin design & coola bilder (:

Och krya på dig! Fast du kanske är frisk nu, hehe :P

2011-12-21 @ 23:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0