redhead ;)

nuså, är jag typ rödhårig, började med att jag färgade det i förrgår,
och då blev det jätte rött :p men de som hade vart som blondast innan
blev typ orange/rosa så jag lära göra det mörkare så vi köpte en ny färg
som också var röd men lite mörkare, men när jag var klar med de så blev
allt skit tyckte jag, ville inte ha mitt hår, låg tillomed och grina ;)
men sen när vi skulle in på sommaryran så plattade jag det och fixa lite och
sen dess har jag börjat gilla de mer och mer, så nu är jag nöjd ändå trorjag ;)
ganska konstigt egentligen, de jag hatade igår älska jag idag :D
första rödfärgen.


och såhär ser jag ut just nu :)
skriv gärna vad ni tycker! :*

Kommentarer
Postat av: linnea lundvall

gud va fint de blev! passade ju as bra! :)

2011-08-12 @ 17:07:28
Postat av: emma

tyckte faktiskt det var fint, riktigt häftig färg, och du passade i det!

Och det är väll kul att ha något annorlinda! :)

2011-08-12 @ 19:24:01
URL: http://eemmakarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0