Söndag, redan? :o

Den här helgen har gått skit snabbt! :p
men eftersom jag inte har bloggat nått så tar jag helgen lite
kort nu ;)
Fredag: jag gick i skolan, efter skolan gick jag med min
bror till köpis och träffa mamma sen åkte vi hem, fixa lite
sen åkte vi till kusin min som fyllde 20år, och firade honom,
sen när jag kom hem så somna jag typ :P
Lördag: åkte först och hanlda med mamma och pappa sen skjussa pappa
mej till Alborgen, var där i tre timmar med tjejgruppen :) sen åkte jag hem,
sen kom olivia till mej, vi busa lite med hundvalparna och kolla på film sen
åkte vi till soffan (fritidsgården) för vi skulle ha tjej övernattning där,vi lagade
tacos, kolla på film och mös, fast sov inte så mycket :P
Söndag: vaknade på soffan, haha låter fel men ah :p
sen kom pappa och hämta mej sen gick jag och la mej, smsa lite med älskling,
sen somna jag lite några gånger, sen gick jag ner och käka sen satt jag lite vid datan,
duschade och NU är de NU, nu sitter jag här med handduken i håret :D
De var min helg det :D, nu sitter jag och väntar på att min Victor ska komma , Hejjs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0